Svi skupljaju informacije, no uspjeh leži u njihovom razumijevanju, pravilnoj selekciji i  fokusiranju kroz odluke koje donose održiv rast prodaje, minimalne rizike i optimalnu rentabilnost.

Svaki poslovni čovjek, između ostaloga, mora razumjeti logiku računovodstvenog evidentiranja poslovnih transakcija i znati očitavati podatke i izvedene pokazatelje iz financijskih izvještaja.

Razvoj znanja i vještina na području ekonomske analitike, njihova primjena u praksi pri donošenju odluka i upravljanju rizicima, omogućuju da svoje konkurente, poznajući ih i primjereno uvažavajući (od nekih se konkurenata ponekad moramo odmaknuti i izbjeći ih), nadmašimo boljom organizacijom procesa (optimizacijom troškova) i proaktivnim djelovanjem na dobro segmentiranom tržištu prodaje („ciljanje“ na tržišta i kupce s najvećim komercijalnim potencijalom i najmanjim rizikom nenaplativosti) i nabave („ciljanje“ na pouzdane i financijski snažne dobavljače). 

 

Analitičkim tehnikama učinci se promatraju horizontalno i vertikalno kroz dulja vremenska razdoblja (struktura i trendovi u ekonomskom ciklusu). Važno je da se u što većoj mjeri izbjegavaju usporedbe s „univerzalnim“ vrijednostima pokazatelja, imajući u vidu razlike u poslovnim procesima, razlike u pravnim oblicima, vlasništvu i veličini poduzeća, te razlike koje proizlaze iz odabira računovodstvenih politika.

 

S dugogodišnjim iskustvom i znanjem stečenim na radu u međunarodnom okruženju, u europskom tržišnom lideru na području ekonomske analitike, razvijamo i izrađujemo:

 

  1. Modele i sustave za segmentaciju tržišta prodaje (segmentiranje postojećih i potencijalnih kupaca prema njihovom financijskom i i komercijalnom potencijalu, povijesnim podacima o obimu kupnje, navikama naručivanja i plaćanja, te drugim dostupnim informacijama, utvrđivanje kreditnog limita i premija rizika, definiranje politika prevencije i naplate)
  2. Dubinske analize ključnih kupaca
  3. Analize konkurenata, djelatnosti, tržišta (lokacije, regije, izvozna tržišta) i sve druge ekonomske analize koje klijentu mogu biti potrebne.

Ovdje možete pronaći neke od kratkih financijskih analiza koje smo radili u okviru Liderovog projekta „Samozatajni, a izvrsni i brzorastući“:

Infobip
Ergomed istraživanja
Media-soft

CROZ
Teh – cut
Inetec

Javite nam se s povjerenjem:

12 + 13 =