U biznisu, neovisno jeste li poduzetnik, menadžer ili operativac, svaki dan se neizbježno suočavate i bavite s izazovima iz šireg i užeg okruženja, novim prilikama koje je moguće iskoristiti i krizama koje je potrebno riješiti. Ako uočite da prepoznate prilike ostaju neiskorištene (ostanu nerealizirana ideja ili „mrtvo slovo na papiru“) a krize eskaliraju i ostaju neadekvatno riješene, znači da „nešto ne štima“.  I to su česte pojave u uvjetima značajnih i kontinuiranih promjena u okruženju koje se uglavnom odvijaju u sjeni, a poduzetničke organizacije ostaju nepromijenjene, ostaju onakve kakve su bile kada su izazovi bili sasvim drugačiji.

Fokusiranje na prave stvari, na prepoznavanje mogućnosti organizacije i odabir najboljih poslovnih opcija, odstupanje od opasnog i nerentabilnog koncepta “Katica za sve“, odabir i razumijevanje pobjedničke sinergije kratkoročnog i dugoročnog, sve su to stalne potrebe poduzetničkih organizacija. Na njima treba sustavno raditi, razvojem i prilagodbama strategija i ljudi, ekonomski opravdanim eksperimentiranjem i učenjem na greškama, internom komunikacijom koja se temelji na otvorenosti i povjerenju.

Danas se u poduzetništvu uočava sve  izraženiji problem organizacijskih cjelina i timova koji su „super“ dok obavljaju rutinske zadatke, ali kad zagusti jer rutine je sve manje, kad se treba brzo transformirati, djelovati drugačije i temeljem pro-aktivnosti i inovativnosti, timovi se raspadaju, rezultati izostaju, i sve odlazi „k vragu“.


Imamo dugogodišnje poduzetničko i operativno iskustvo
, kako u manjim sustavima tako i u korporacijama, od kojih su neke internacionalni tržišni lideri. Upravo na tom iskustvu, stalno se usavršavajući, temeljimo naše savjetodavne usluge. Proučavamo, promatramo, razgovaramo, razvijemo više scenarija rješenja, dogovaramo se o najboljoj opciji, i što je najvažnije, ne ostajemo na tome. Ne ostajemo na lijepo sročenom analitičkom elaboratu, prezentaciji, prijedlogu strategije ili operativnog plana, nego želimo ostati „rame uz rame“ s našim klijentima i implementirati ono što smo zajednički osmislili. Pratimo i potičemo realizaciju dogovorenoga, mijenjamo i unapređujemo. Želimo da klijenti budu dobri, još bolji, izvrsni, sposobni da opstaju „na duge staze“, uz održiv rast i razvoj na uravnoteženu korist za sve.

Neki od naših prošlih ili sadašnjih klijenata:

                                                                     

 

                                                             

 

                                                                                    

Javite nam se s povjerenjem:

10 + 3 =