17.11.20.
Promatrajući intenzitet i kontinuitet promjena koje se odvijaju u okruženju, može se reći da sve što je jučer bila imaginacija ili sadržaj nekog SF filma (nažalost, i filmova katastrofe) već danas postalo stvarnost. Uz sve ono što se vidi „na prvu“, određene se...
26.10.20.
Svatko tko u poduzetništvu donosi odluke, upravlja određenim resursima ili procesima, da bi postupio ispravno, mora imati jasnu predodžbu o manje ili više skrivenim „tajnama“ koje se nalaze u financijskim izvješćima i računovodstvenim evidencijama. Radi se o znanju i...
15.10.20.
U okviru Liderove teme broja o liderstvu od 27.09.2020. odgovorili smo na neka pitanja o korporativnoj kulturi, kako se ona gradi i što sve organizacije moraju poduzeti da budu otporne na krize, te koje su ključne osobine lidera koji uspješno može prevladati krizu....
10.04.20.
Intervju s kolegicom Anitom Palada, odnosno teme i pitanja koja je postavila, potakli su na neka promišljanja vezana na aktualno stanje, što činiti da stabiliziramo situaciju i osiguramo sigurnost u svim segmentima življenja i na svim razinama. A isto tako, da se baci...
07.01.20.
Lider, 11. prosinac 2019.Okolnosti iz globalnog okruženja, kao što su recesija ili stagnacija, ekologija, klimatske promjene, novi potrošački trendovi i promjene navika kupaca, nove tehnologije, hiperprodukcija („svega se proizvodi previše“), konkurencija i...
12.11.19.
RADNIČKO DIONIČARSTVO JEDNA OD OPCIJA KAKO JAČATI MOTIVACIJU I LOJALNOST ZAPOSLENIKA. KOJIH CILJANIH SKUPINA, U KOJOJ MJERI I UZ KAKVE RIZIKE? Lider, tema tjedna 07.11.2019. Neupitno, u izazovnom vremenu u kojem živimo i radimo, izvrsnost i konkurentnost...
22.09.19.
Lider, 05.09.2019., tema brojaUpravljanje potraživanjima od kupaca je, s obzirom na okolnosti iz društvenog (niska razina etike) i ekonomskog (visoka razina nelikvidnosti) okruženja, za većinu hrvatskih poduzeća je jedan od izuzetno važnih poslovnih procesa. Iz...
21.08.19.
U poduzetništvu, razvoj odnosa s kupcima može se prevesti kao IZGRADNJA POVJERENJA, razvoja zajedništva između dva partnera umjesto „prodaj – kupi“ odnosa između kupca i dobavljača. Intenzivna i iskrena komunikacija u oba smjera omogućuje da stupanj povjerenja raste,...
29.07.19.
Od nešto više od 131 tisuće obveznika poreza na dobit, koji su ujedno obvezni predati godišnja financijska izvješća u javni RGFI pri FINA, 13.7 tisuća ili 10.4% ima sjedište u regiji Istok koja obuhvaća šest županija, Vukovarsko – srijemsku, Osječko – baranjsku,...
10.05.19.
Zašto i kako ga mjeriti, njegovati i razvijati? Zato jer se budućnost nikad ne događa, nju netko stvara. Zato jer se teškim problemima treba baviti dok je još lako, jer se velikim treba baviti dok je još malo. Nedavna konferencija Hrvatskog farmaceutskog društva...